//FairyLife
The Intro
Entries About


Hi,I am Therry, sweet 15. Last PMR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {  Bunnys }

My Tagboard
  • Please leave your blog url
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • My TweetLand
  • LaiLai Follow ✿
  • My Strangers
  • I
  • lOVE
  • You
  • Credits!
    Template: Therry Sa
    Inspired By: L B
    Basecode By: N A
    Others:   
    Instagram


    My life.
    Friday, March 15, 2013 • Permalink • Add comment {0}

    PELAJARAN

    Dah lama dah klau tk silap therry nk smpai 1 bulan dah tk kemaskan and update blog nii, hmm. rinduuuu~ Now disbbkan tk tau nk buat ape, terasa rajin nk tulis something.... Tahukah anda lelaki/ perempuan diluar sana saya adalah mangsa terakhir PMR I mean,  ya im seriusly. Err, tuisyen mesti adalah. Bukan tuisyen dkn luar ja dkat skolah pun berlambak. Tak tahulah tahun ni saya nk target berapa A yg pasti semua subjek lulus dgn gred B dah cukup bahagia untuk saya, saya tak perlu nk bandingkan tahap kebijakkan saya dgn orang lain. Sbb smua tuh tk perlu :}. Sokongan Family saya dan kawan-2 dah cukup baik untuk saya. Itu ja yg saya mahukan.Setiap hari ada jaa pelajaran baru yang saya kena ingat, setiap hari ada ja kerja rumah yang kena siapkan. Tapi kadang-2 saya stress, saya tk buat kerja sekolah dan last-2 saya kena denda. Ya, saya kena :(. Tapi tahun ni tk buat saya gila stress gila gila sangat mcm tahun sebelum ialah saya tk ambil bahasa cina. Nasib parent saya setuju ja. Klau tidak, mcm dlulah. Tak ambil bhsa cina tk bermakna saya tk suka bahasa cina, saya cuma nk keluar dari beban itu. Saya stress, saya stress. Hanya tuhan ja yg tahu bertapa pahitnya otak saya berfikir. 

    PERIBADI

    Hm, saya kehilangan seorang lelaki yg saya sayang. Tapi ya itu smua salah saya, saya yg minta break. knp? sbb saya tk nak bertambah stress. Sya lepaskan dia dgn hati yg masih sayang kan dia. Tapi tapalah, saya dh lepaskan dgn ikhlas, dan sekrg dia tengah bhgia dgn orang lain mungkin. Saya hanya mampu melihat dia dari jauh setiap kali di sekolah atau terserempak di mna-2. Muka saya mungkin pabila melihat dia buat tk tau, taopi tahukah anda, hati saya nk melihat dia dgn sepenuh hati, tpi saya tk boleh. say a tk boleh  </3.

    MASALAH

    Kadang-2 saya sendiri pun tk paham knpa saya sntiasa badmood? Selalu ja bergaduh dgn kawan, saya tak paham knpa saya tk reti nak bersabar atau dengar dulu penjelasan. Tak saya terus ja bermasam muka dan menunggu mereka memujuk sya, ya selalunya mcm tuh. Jelous? ya saya kuat jelous, tidak kiralah dia tuh sapa, tapi saya kuat jelous. Dan kerana jelous juga saya bergaduh dengan ex- adopt sis. Entah knpa saya rasa dia dah berubah. Dia suka layan senior lain, entah say pun tk paham. Sya tk paham........

    senyum tetap senyum :)

     gila tetap gila.....
    sayang tetap sayang....


    Sayang Mereka Sama Rata {}