//FairyLife
The Intro
Entries About


Hi,I am Therry, sweet 15. Last PMR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {  Bunnys }

My Tagboard
  • Please leave your blog url
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • My TweetLand
  • LaiLai Follow ✿
  • My Strangers
  • I
  • lOVE
  • You
  • Credits!
    Template: Therry Sa
    Inspired By: L B
    Basecode By: N A
    Others:   
    Instagram


    let me tell you a story
    Monday, December 24, 2012 • Permalink • Add comment {0}

    Heyy, dah lama dah kan therry tk updated?! Pagi tadi therry baru ja balik dri kmpung tercinta cuti kat sana 2 3 minggu. cuti kat sana boleh kata *ala ala london* HAHA! For me kampung aku adalah syurgaku. Dpt luangkan masa dgn nenek nd atok tercinta cousin nd my saudara mara sekaliaaan. Sangat syokk okay! I love all the moment with them.
    Pukol 8.45 am therry smpai rumah. Puuuuhhh~ sejam naik kereta tkda alasan kata tk penatlahkan. Balikbalik terus turn on wifi then check fb/twitter/Instagram vs blog. Mcm biasa newfeed penuh dgn org2 tunjuk perasaan -____-. Twitter pula dibintangi dgn org2 bertweet berdrama2. Penat aku menbaca. HAHA!  *kejam*
    2 3 jam online facebook nd twitter. Tengok2 my first fb acc kena hacked. FUCK! Binatang mna tau pass|email aku? Tuhlah sbb aku tk boleh nk on fb aku dan disbbkan hacker tuh aku kena bt 1 lgi acc fb. Sangat menyusahkan k! Add org sana sini yg tk boleh belahnya bila dh add rmai2 kena block 2 3 4 hari tk boleh add orang. SUCH! Then dia updated yg bukan2 haih~ mengilaaa aku tngk. Then minta bantuan kawan2 nd then junior yg baik hati tlg. Fulembek! Lastlast dia kasi password kat gua dia kata kat gua, yg dia suka gua lama dah --". Bila tnya laki ke perempuan, sat jwap laki sat jwap pompuan, mak ngah agaknya :3. Apaapon aku maafkan dia then nasihatkan dia lain kali jangan buat lagi then dia kata saya sumpah. *wow*
    Lepas kes hack hack then minta maaf, aku prgi kedai mak aku. Pergi sembang kemaih yg aku dok kmpg tlg nenek nd tok aku cuci pinggan actually cuci pinggan adalah perkara biasa -.-. Haha, mak aku puji. *bangga*
    Lepas lepak kat kedai mak aku yg mewah, kmi sekeluarga tersinggah kat ajm nd tesco beli barang sekolah, dapur, tepung susu adek aku dua ekor, makanan, makanan kucing, baju nd blahblah.
    Then balik smpai rumah nikmaati keenakkan pizza cheese 7. Lepas tuh tngk tv smasma then pukol 12 tepat ni nak boom! *seram* boom! Nak pasang mercun nd celebrate merry chrismas together. Anyway Merry Chrismas guys HO! HO! HO!



    Therry menbebel: Tepat 9.39 p.m. Isnin* 24/12/2012 *