//FairyLife
The Intro
Entries About


Hi,I am Therry, sweet 15. Last PMR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {  Bunnys }

My Tagboard
  • Please leave your blog url
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • My TweetLand
  • LaiLai Follow ✿
  • My Strangers
  • I
  • lOVE
  • You
  • Credits!
    Template: Therry Sa
    Inspired By: L B
    Basecode By: N A
    Others:   
    Instagram


    Perangai Aku
    Wednesday, May 30, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Hello Peep's !
    Gambar kat atas tuh cuma hiasan je okay , x da kena mengena dgn entry kali ni langsong :D . Perangai aku ni , hmm bajett tuh haruslah ada sombongg 99.9% ark byk lagi aku cite satu-II kat hampa nah , sbarr doe .

    Firstly , aku sekarang ni makin bajett -,- . Aku taktau kenapa yg aku ni bajet terlebeh-II . Seriuly dulu masa aku form 1 tuh kan aku x da pon perangai sial mcm ni , dlu klau aku nak action bajett pon depan orang yg aku x suka tuh ja , sekarang ni , suka x suka aku bajett terok . Hmm , aku tau skrg ni aku berubah byk x mcm dlu langsong perangai aku ni =..= . 

    Second , aku ni sombongg ya sombong yg teramad-IInya sombong , hang tak tegur aku , aku x tegur hang <---- my prinsip hidup aku ♥ . Ada lah superjunior yg tegur aku , kekadangg aku buad taktau , aku ni dari kecil lagi sikap sombong aku x pernnah hilang and selalu melekat kat badan aku . *sorry . Biler org chat dgn aku kat facebook '' hey , eww you ni sombong lahh '' seriusly aku palinggg x sukaa . hmm sabar jelaa 

    Ketiga , perangai bajet tuh ade but bajett kelebehan diri seperti comel , lawa , segak bajett cun tuh aku x pernah bajet mcm tuh okay -,- . Setiap org x perfect di dunia ini termasuk la aku . Aku paling x suka org yg kata diri sendiri dia perfect <--- bajett lebeh -,-

    Keempat a, aku ni sebenarnya panas baran jugaa . Okay mcm aku min game Dinnerdash klau gameover je aku mcm nak balik handphone aku , nasib aku ingat muka mama aku klau x balingg dahh xPP . 
    Geram gile , slalu aku min level yg 32 selalu game over mcm shitttt . Herr ~Min seratus kali pon tetap game over

    Game Over

    Labels: