//FairyLife
The Intro
Entries About


Hi,I am Therry, sweet 15. Last PMR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {  Bunnys }

My Tagboard
  • Please leave your blog url
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • My TweetLand
  • LaiLai Follow ✿
  • My Strangers
  • I
  • lOVE
  • You
  • Credits!
    Template: Therry Sa
    Inspired By: L B
    Basecode By: N A
    Others:   
    Instagram


    Jangan tinggalkan aku sayangg
    Friday, May 4, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Hello peeps
    Hari ni pukol 1.30 petang aku  buka facebook nmpak ada orang inbox aku something , buka-2 ada mecej dri Mr.M . God , dia kata maybe form 3 ni dia akan pindah sekolah . Hurmm , klau dah pindah memang dah x da harapan nak couple dah mesti break :'( . Saya tak mau kehilangan awak tlg la jgn tinggalkan sya .

    Aku sekarang mcm org dah tak da jiwaa dah , smua laki aku tak minat yg aku minat hanya la Mr.M dia tuh , kenapa ? kenapa ? Sya tak ley nk lupakan awak walaupon sesaat ? Awak klau awak nak pindah tlglah pulangkan hati sye yg terlekat kat bdan awak tuh , sye nak balek , tlg laaa . 

    Memang laki memang mcm tuhh , diarang memang senang lupakan , tpi pompuan ? A thousand years pon tak ley nak lupakan . Haih , lepas dia pindah , my heart is closed for all boyz , okay single forevarr .