//FairyLife
The Intro
Entries About


Hi,I am Therry, sweet 15. Last PMR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {  Bunnys }

My Tagboard
  • Please leave your blog url
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • My TweetLand
  • LaiLai Follow ✿
  • My Strangers
  • I
  • lOVE
  • You
  • Credits!
    Template: Therry Sa
    Inspired By: L B
    Basecode By: N A
    Others:   
    Instagram


    Tensionn
    Thursday, March 22, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Hari hari everydayy , aku dok menyebutt perkataan ni ' Tensionn ' Tapi memang aku tension ponnn , dengan cikgu bahasa melayu akuu tuh , dok membebel je .


    Memang la aku nakal kat kelas aku tuhh , tapi aku sembang sebab ade sebabnya kan , cikgu bukan tnyaa , apa yg kitew sembang smpai kecoh smuaa kelass , yan cikgu tauu , membebel , marah sanan sini , ohmyy aku ta tahann . Aku sembangg sebb kwn aku nk pinjam buku BM aku , aku sembang sebb bdk lalki tuh dok ejek nma pak mak akuu , aku sembang sebabb pen aku terjtuh nk surohh kwn aku ambikkan jupp . Dia bukannya tau paponnn .

    Apa gunnya klau kau membebel tapi aku buat ta taww , mwnbazirr air liutt je -.-

    hah , klauu cepat mrhh , bolehh tua ohh cikguu , pakai SK-II pon ta gunaa ohhh ...